Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av ugglan - 9 augusti 2007 23:43

 God natt alla bloggare! Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs.... Det är bäst att vara rädd om gaddarna för man får visst inga nya!!!


GOD NATT!!

Av ugglan - 9 augusti 2007 18:44

Jag  känner mig som en barnunge som vill ha allting...

Här om dagen var jag nämligen in till stan och där

hittade jag naturligtvis en kjol som jag blev förälskad i......


Saken är den att jag köpte den inte för att jag tyckte den var för dyr... Men jag har inte kunnat släppa tanken på kjolen..... Jag vet att det är ett I-lands problem meeeeen..... Den kostade 599:- (Esprit) och det tycker jag är alldeles för mycket......


Jag får fundera lite till..... 


Återkommer.....  HÄLSNINGAR UGGLAN

Av ugglan - 9 augusti 2007 15:14

Idag har jag varit och hälsat på min fd arbetskamrat. Hennes familj har nämligen skaffat sig katter. De var såååååå söta.  



Det här är Pepsi.










Det här är Fanta.


Tänk om man ändå kunde slippa att vara allergisk. Jag skulle så gärna vilja ha en katt. Min äldsta dotter tål heller inte katter så det är bara att acceptera att det inte blir några katter i det här huset!!


Hälsningar Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards