Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

VILL HA!!!!

Av ugglan - 9 augusti 2007 18:44

Jag  känner mig som en barnunge som vill ha allting...

Här om dagen var jag nämligen in till stan och där

hittade jag naturligtvis en kjol som jag blev förälskad i......


Saken är den att jag köpte den inte för att jag tyckte den var för dyr... Men jag har inte kunnat släppa tanken på kjolen..... Jag vet att det är ett I-lands problem meeeeen..... Den kostade 599:- (Esprit) och det tycker jag är alldeles för mycket......


Jag får fundera lite till..... 


Återkommer.....  HÄLSNINGAR UGGLAN

 
 
decembertjej

decembertjej

9 augusti 2007 19:18

Köp den! Den var säkert något alldeles extra eftersom du inte kan sluta tänka på den. Så var det med min nya kamera. Jag bara MÅSTE ha den, trots att jag inte hade råd.

Vilka fina bilder du tagit - både på katter, skor, sambo och annat. Blir inspirerad och längtar efter min kamera.

Kram!!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
ugglan funderar

ugglan funderar

9 augusti 2007 20:09

SVAR till Decembertjejen:
Gubben sa precis som du: -Köp den. (Fast jag tror inte han menar det)Funderar lite till....
KUL att du gillar bilderna jag lagt in på bloggen.
Kram Ugglan

http://https://ugglan.bloggagratis.se

 
kärleksdarvel

kärleksdarvel

9 augusti 2007 22:51

Ja det va rätt mycke för en kjol...Hur blev det då, köpte du den?

Godnatt

http://karleksdravel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards