Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av ugglan - 6 augusti 2007 18:09

Hittade denna härliga historia på Annelies blogg : http://handarbetsstugan.bloggagratis.se

 

En man och hans fru hade precis börjat spela golf tillsammans när frun plötsligt blev svårt stungen av en geting.

Panikslagen sprang mannen till klubbhuset för att leta efter en doktor.

-Kom fort! Min fru är allergisk mot getingar och har precis blivit stungen! Skrek han.

-Var blev hon stungen? frågade doktorn.

-Mellan första och andra hålet!

-Oj, din fru måste stå väldigt bredbent när hon slår!


Hälsningar Ugglan

Av ugglan - 6 augusti 2007 17:15

ÄNTLIGEN en dag då solen står högt på himmlen!! VARFÖR är jag då på sådant uruselt humör?

Kan det bero på att:

* jag vaknade av att barnen väckte mig???

*  det är MASSOR tvätt kvar att tvätta?

* tvätten måste vikas och läggas in....

* stora tjejens rum är kvar att fixas till, det blir ju aldrig färdigt.....

* Gubben tog bilen till jobbet och jag blev billös.....

* Den andra bilen MÅSTE fixas.

* Maten inte lagar sig själv..

* Att det måste handlas....

* Eller är det bara så att jag vaknade på fel sida????


Här är ivarje fall en bild på mina blommor som tycks må helt OKEJ!! Själv blir jag lite gladare när jag tittar på dom!!


Har trots humöret tillbringat några timmar på stranden idag.. Förhoppningsvis har melatoninhalten stabiliserats så pass mycket att jag blir lite mer human....


Hälsningar från Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards