Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

Man ska ha husvagn.....

Av ugglan - 2 mars 2008 14:49

"Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar. Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har. Man ska ha husvagn - å stuva in familjen i. Man ska ha husvagn - för då blir man fri!"

Det ska bli så skönt att att dra iväg med husvagnen till sommaren!! Jag längtar.............


Ugglan


 
 
UnderCover

UnderCover

2 mars 2008 15:20

5 minuter Stockholm stad och 5 minuter skärgård.
5 minuter sol och bad och 5 minuter herrgård.
5 minuter Grums och Trosa, Tjörn och Härnösand.
5 minuter till så kan man hela Sveriges land...
*gnolar vidare på samma låt*

Husvagn är inte riktigt min grej, men sommar och semester längtar jag åxå till :o)

Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

 
ugglan

ugglan

2 mars 2008 15:26

UnderCover:Javisst längtar man efter att vara ledig. Värme och sol hägrar långt därborta....
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
kicki

kicki

2 mars 2008 17:08

Sverige campar börjar på tisdag kl 20.00 på tv4+ det programmet missar du väl inte va...
Hur stor husvagn har ni...he en fortsatt bra söndag i våfflans tecken...

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Carina

2 mars 2008 18:47

Just nu önskar jag att vi INTE
äger en husvagn, ramlade idag och
slog mig mellan benen :-)

 
Breezie

Breezie

2 mars 2008 19:17

Trevligt aatt du kikade in. Välkommen tillbaka.
Husvagnssemester är underbart. Vi brukar åka iväg med husvagn såååå mysigt. Halmstad blev det i somras, lite väl regningt tyvärr i år vet jag inte vart vi tar vägen.

http://Breezie

 
Ingen bild

ugglan

2 mars 2008 19:25

Kicki: Det är klart att jag ska titta på Sverig campar, längtar..... Vi har för närvarande en Adria Forma 520 men vi VILL byta....

Carina: Stackare!!!!

Breezie: Vi var också till Halmstad i somras.... Vi var på Marias camping. För mig var det inte den "riktiga" kusten... Den riktiga kusten är i bohuslän....

Hälsningar Ugglan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards