Alla inlägg den 2 mars 2008

Av ugglan - 2 mars 2008 22:26

 Godnatt och sov sååååå gott. Imorgon är jag ledig.... Ska göra mig en tur till Universitetet och prata med någon studie-vägledare......Funderar på att läsa vidare....      Kram Ugglan

Av ugglan - 2 mars 2008 19:28

Här är min största flicka. Hon älskar Tokio Hotel. Jag brukar kalla dom Tok hotell och då blir hon jättearg!

 

I julklapp fick hon Tokio Hotell konserbiljetter (till Hovet i Stockholm den 3april). Hon blev helt chockad... Först så trodde hon inte på oss, hon trodde vi skämtade... Men nu så har hon nedräkning......


Just nu tjatar hon om ett nytt djur, besök gärna hennes egna blogg HÄR!!!


Snart börjar "En annan del av Köping", jag älskar att se på det!!!!


Kram Ugglan

Av ugglan - 2 mars 2008 14:49

"Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar. Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har. Man ska ha husvagn - å stuva in familjen i. Man ska ha husvagn - för då blir man fri!"

Det ska bli så skönt att att dra iväg med husvagnen till sommaren!! Jag längtar.............


Ugglan


Ovido - Quiz & Flashcards