Alla inlägg den 10 mars 2008

Av ugglan - 10 mars 2008 12:21

Jag har haft problem med datorn och därför inte kunnat blogga. Fy vad det har varit jobbigt, abstinens skulle jag vilja kalla det..... Min familj har däremot tyckt att det varit ganska skönt.... Det tar faktiskt lite tid det här bloggandet. Men det är skönt att ha en plats att ventilera sig lite på. Tanken var ifrån början att jag skulle kunna skriva om saker som bland annat irriterar mig. Nu känner jag mig tyvärr inte tillräckligt anonym för att våga vräka ur mig saker. Men jag måste säga att det är kul att gå tillbaka i almanackan och se vad man gjort. Man gör mer än man tror...


I fredags kom Gubben hem och berättade att han bokat en resa till Tallin med ett par kompisar(vi hade pratat om det tidigare). Det kommer att bli en barnfri resa sista helgen i Mars. Det ska bli skönt att få rå om sig själva. Tänkte faktiskt förboka någon massage behandling. Barnen ska vara hos mina föräldrar, vi är borta torsdag till söndag. Den äldsta tjejen är lite orolig för hon har lite svårt att sova borta, hon har svårt att somna (även här hemma). Men hon vill samtidigt att vi ska åka, för hon har nog hört oss diskutera om hur viktigt det är med egen vuxentid. Jag ser ivarje fall fram mot resan.


Ha det såååå gott. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards