Alla inlägg den 30 mars 2008

Av ugglan - 30 mars 2008 19:18

men hemma bäst!!! Så är det även fast man har haft det hur bra som helst!!! Jag måste erkänna att jag är såååååååå TRÖTT! Man borde ju vara utvilad men jag har inga krafter kvar. Sov lite på tåget hem men ser med glädje fram mot att lägga mig i min egna säng ikväll....zzzz....

Jag kommer inte att dricka några alkoholhaltiga drycker på ett bra tag, det blev lite för mycket av den varan under dessa dagar. Inte för att det blev förmycket på en gång, utan det blev lite HELA dagarna....

Nu ska jag ta hand om tvätten och fixa lite mat. JAg återkommer med bilder från resan.

K R A M UGGLAN


Av ugglan - 30 mars 2008 10:55

Och från ett land till ett annat...

Sergelstorg i Stockholm... Det var jättefint väder i vår huvudstad idag! Det var så härligt att strosa omkring i värmen.

Ovido - Quiz & Flashcards