Alla inlägg den 11 mars 2008

Av ugglan - 11 mars 2008 20:48

Idag har jag varit till Bergviks köpcentra och "belönat" mig med två tunikor, ett par svarta leggings, ett svart skärp och 6 st bordstabletter..... Så NU är jag lite lyckligare för en liten stund..... Nej, skämt och sido jag var "tvungen" att ha något nytt när påsken närmar sig och Tallin resan står på tur...

Snart är det dags för Klass 9A. Det är något som man bara måste se! Det diskuteras mycket om "Super-pedagogerna" och deras arbetsmetoder och förutsättningar. Man får ta programet för vad det är, jag är väl medveten om att det är tillrättalagt, men vilka dokumentärer är inte det??? Jag vill ivarje fall slå ett slag för programmet.


Ha det sååå gott. Kram Ugglan

Av ugglan - 11 mars 2008 20:36

Jag var och hälsade på hos Frump och gjorde precis samma sak som hon gjort... Jag snodde detta:


Klicka på den här adressen   http://www.tatuagemdaboa.com.br/ 

Vänta tills bilden kommer fram och skriv ditt namn i "Seu Nome". Sedan din kära väns namn  i "Nome Do Amigo Zoado". E-mail behöver inte fyllas i. Klick slutligen på "Visualizar". En rolig grej kommer att visas, mycket nöje !


Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards