Alla inlägg den 14 mars 2008

Av ugglan - 14 mars 2008 18:48

Nu är det äntligen fredag igen. Tänk vad tiden går fort. Jag tänker året i skolstart, höstlov, jullov, sportlov, påsklov, skolavslutning, sommarlov och semester. Jag har precis som de flesta "vanliga" människor en semestertjänst, det innebär 5 veckors semester. Trots detta så tänker jag året efter skolans almanacka. Jag blir aldrig vuxen.... Jag kommer nog att vara i skolan hela mitt liv....


Just nu är min yngsta dotter på maskeradkalas. Tro det eller ej men hon blev tillslut "Karlsson på taket". Hon har en propeller på ryggen/en knapp på magen och en kudde innanför byxorna..... Så här såg hon ut när hon åkte hemifrån:

 

Ps. Jag fattar inte varför bilderna blir så gryniga och oproportionerliga när jag försöker vända på dom... ...Hoppas ni alla får en skön och avslappnande fredagskväll. Själv blir det som vanligt Tacos och Let´s dance. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards