Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

Tokig tjej!!

Av ugglan - 2 mars 2008 19:28

Här är min största flicka. Hon älskar Tokio Hotel. Jag brukar kalla dom Tok hotell och då blir hon jättearg!

 

I julklapp fick hon Tokio Hotell konserbiljetter (till Hovet i Stockholm den 3april). Hon blev helt chockad... Först så trodde hon inte på oss, hon trodde vi skämtade... Men nu så har hon nedräkning......


Just nu tjatar hon om ett nytt djur, besök gärna hennes egna blogg HÄR!!!


Snart börjar "En annan del av Köping", jag älskar att se på det!!!!


Kram Ugglan

 
 
Camilla

Camilla

2 mars 2008 19:50

Söt tjej du har! :) Förstår att hon blir tokig om du retas så där... =) Jag har faktiskt aldrig hört talas om den gruppen.
Ska också kika på Köpinggänget, de är ju så härliga.
Tack för titten hos mig!
Kram och ha en fortsatt trevlig kväll!

http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

2 mars 2008 21:13

Lite kul är det att ge bort så'na där chockpresenter. Förstår att nedräkningen har ett rätt stort fokus nu.

Du ser! Du kan ju länka nu, plättlätt ellerhur :o)

Svar från min sida:
Din blogg och där bestämmer DU och ingen annan. Så det så!
Men om det är absolut nödvändigt att veta så är det helt okej för mej :o)
Kram igen!

Å btw så har jag länkat hit åxå - utan att fråga ;o)

Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards