Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Charlotte vann!!!

Av ugglan - 15 mars 2008 22:26

Grattis Charlotte Perrelli till vinsten! Jag tyckte verkligen att låten var bra!!

Det märks att hon kan detta! Hon har inte varit någon favorit hos mig förut men jag måste säga att hon var bland de bästa!! BWO, Sanna och Rongedal var också bra men tyvärr var det bara en som fick vinna.


Sov så gott. Kram Ugglan


Så slutade schlagerdramat

1. Charlotte Perrelli – Hero (224 poäng)

2. Sanna Nielsen – Empty Room (206 poäng)

3. BWO – Lay Your Love On Me (158 poäng)

4. Rongedal – Just A Minute (142 poäng)

5. Linda Bengtzing – Hur svårt kan det va? (64 poäng)

6. Nordman – I lågornas sken (48 poäng)

7. Sibel – That Is Where I’ll Go (39 poäng)

8. Amy Diamond – Thank You (36 poäng)

9. Christer Sjögren – I Love Europe (23 poäng)

10. Frida feat. Headline – Upp o hoppa (6 poäng)

 
 
Cina

Cina

15 mars 2008 22:39

Hade hellst sett Sanna vinna den låten berör mig så himla mycket o jag tycker hon gjorde den så bra....Charlotte näääää inte min favvis precis, men men synd att inte Sanna fick lite mer poäng då hade hon tagit hem det!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

16 mars 2008 13:24

Du hade inte tippat så himla tokigt minsann *jämför listorna*

Hoppas du får en skön söndag!

Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards