Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

smatter på taket

Av ugglan - 20 juni 2008 00:07

Har precis hoppat ner i sängen. Det har regnat sedan vi kom fram till campingen och det smattrar så härligt på taket. Imorgon hoppas vi på bättre väder. Ett par kompisar och deras barn har kommit hit ner, fast de sover i tält. Stackare, för det är inte speciellt varmt, de fick låna vår fläkt som vi har i förtältet, hoppas de inte fryser allt för mycket. Det känns faktiskt lite orättvist att jag kan ligga här i värmen och blogga......

Godnatt alla bloggvänner.


 
 
catrin

catrin

20 juni 2008 04:51

Godmorgon, sitter och väntar på att få gå hem och sova efter en jobbarnatt. Jag vill önska er en trevlig midsommar. Kram Catrin

http://ugglan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards