Alla inlägg den 3 februari 2008

Av ugglan - 3 februari 2008 15:34

Igår när jag var och shoppade så såg jag att Karin Brunk Holmqvist kommit ut med ännu en bok. Jag blev sååååååå glad.

Jag läste Potensgivarna i Turkiet(fick den av decembertjejen)och vill varmt rekommendera denna underbara bok. Den passar alla! Återkommer med mer information om Rapsbaggarna när jag tagit del av den. Den kan inte vara annat än bra. (Inte har jag höga förväntningar på den, NÄÄÄÄ!)

Kram från Ugglan

Av ugglan - 3 februari 2008 15:25

Idag var hela familjen till mässhallen (som ligger vägg i vägg med Löfbergs lila arena) och åkte skridskor. Jag slapp faktiskt undan med motiveringen att jag ville fotografera.

 

Löfbergslila arena och mässhallen(med blå kant).

Det är ett himla sjå att få på och av skridskorna. Mina tjejer vägrar ha hockey rör och föredrar att trippa runt på konståknings skridskor.. Tro mig vi har haft många långa diskussioner om detta....Själv är jag uppvuxen med hockeyrör..

På väg hem så sa den äldsta tjejen att hon nog vill ha "killskridskor" nu.... Hon träffade en klasskompis som hade det på sig och hon åkte jättebra. Vi får väl se hur vi gör.......

Kram Ugglan


Ovido - Quiz & Flashcards