Alla inlägg den 14 februari 2008

Av ugglan - 14 februari 2008 22:24

Tänk vad lätt det är att ta sig ur sängen på morgonen

när man har något att se fram emot. Imorse flög jag ur

sängen för att få ge mina älskade barn en Alla hjärtans dags present. De fick varsin bok samt hjärtan och choklad godis. Det är så underbart att få se deras ögon tindra av förväntan. Innehållet i paketen brukar inte ha någon större betydelse utan det är själva överraskningen, att inte veta vad det är...


När jag kom hem ifrån jobbet så hade min gubbe lagat jättegod mat. Det blev råriven stekt potatis kryddad med timjan + fläskfilé och gorgonzola sås, mmm........... Jag har säkert gått upp några kilo under dagen för det har varit mycket godsaker. Jag har ätit chokladhjärtan, gelehjärtan och tårta.... Det blir till att försöka röra på sig under helgen.


Ha det såååååå gott. Kram Ugglan



Ovido - Quiz & Flashcards