Alla inlägg den 5 februari 2008

Av ugglan - 5 februari 2008 21:29

Det började med sjukhuset, sen Bygglov och nu House (nu är det paus). Hårt liv man har........








Ha det så gott! Kram Ugglan

Av ugglan - 5 februari 2008 16:39

                                                    Idag har jag gjort 13 semlor, med varierande innehåll. Några elever ville ha mandelmassa+grädde, några ville bara ha grädde, två ville bara ha en slät bulle, någon skulle ha en laktosfri semla och någon avstod helt. Själv så gjorde jag mig en semla med pyttelite mandelmassa och grädde. Jag tycker inte så jättemycket om semlor men det hör dagen till!


Jag känner mig mycket bättre idag. Det värker fortfarande i det vänstra benet, men det är mycket bättre. Jag var faktiskt lite orolig igår.... Jag har ivarje fall varit på jobbet och det har varit en mycket intensiv dag. Vi har fått en ny elev till gruppen(för 2 veckor sedan) och det vänder upp och ner på hela verksamheten(jobbar i grundsärskolan). Men nu ska jag samla nya krafter inför morgondagen.


HA DET SÅ GOTT! KRAM UGGLAN

Ovido - Quiz & Flashcards