Alla inlägg den 16 februari 2008

Av ugglan - 16 februari 2008 18:15

Idag har vi verkligen inte fått något gjort här hemma... Vi sov länge eftersom vi var på fest igår kväll/natt. Vi kom inte hem förrän 04.20 Det var en jättetrevlig fest hemma hos några kompisar. Vi åt gott och spelade spel!! Jag kan lova att det var roligt med TWISTER sent på natten när alla var lite lagomt "lulliga". Jag skrattade så jag fick kramp i magen, så nu lever jag i några år extra!!


Idag har vi haft besök nästan hela dagen. Först kom en av Gubbens syster med sambo och baby. Sen kom min pappa (han körde hem barnen eftersom vi inte vill köra bil idag). Min bror och hans flickvän(min syrra, hi hi) kom också på besök med sin dotter. Och alldeles nyss åkte svärföräldrarna hem efter en kort visit. Så det har varit full fart hela dagen.


 Nu kom Gubben hem han har varit och hämtat Kina mat, det ska bli sååååå gott. Sen ska jag kila över till grannen och se på melodifestivalen. Här hemma kommer gubbarna att titta på hockey så jag föredrar att förflytta mig till något trevligare ställe.


Ha det såå gott. Kram Ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards