Alla inlägg den 18 februari 2008

Av ugglan - 18 februari 2008 19:23

Igår var jag och min äldsta tjej in till stan för hon ville köpa sig en ny bok. Jag kunde naturligtvis inte låta bli att köpa något. Det blev en bok som jag velat läsa länge nämligen "En annorlunda barndom"  Den handlar om en kvinnas berättelse om sin autistiska uppväxt. När jag väl kom hem så hade söndags reklamen anlänt och naturligtvis kommer boken att vara med på rea. Jag köpte den för 299:- och den kommer att kosta 59:-. Funderar på att lämna igen den och köpa den på rean istället.


Just nu sitter "Gubbarna" och ser på hockey igen...... Jag och barnen ska ta plats i min säng och titta på sjukhuset, Thomas &Simon och slutligen City akuten. Imorgon är det jobb igen... Denna veckan blir det långa dagar, phu....


Ha det så gott. Kram Ugglan


Ps. Jag hoppas att min gamla kollega mår bättre idag och att DU orkade med jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards