Alla inlägg den 26 februari 2008

Av ugglan - 26 februari 2008 20:26

I morse var jag återigen på en bokrea. Denna gången var det på Maxi. Eftersom jag lämnade tillbaks boken som jag köpte för 299:- förra veckan, så köpte jag den nu igen, fast nu kostade den 59:-(En annorlunda barndom).... Jag har alltså tjänat pengar idag!!!!!!

Dessa böcker "fyndade" jag på Maxi:

Nu skulle jag vilja plöja igenom dom alla, men det är ju som vanligt massor av måsten!!!!!

Ha det sååååååååååå gott! Kram Ugglan

Av ugglan - 26 februari 2008 00:47

Nu har jag och barnen fyndat!!!! Jag kände mig oerhört iaktagen när jag kom med barnen till butiken. Efter en stund kom det några barn till och då kändes det genast mycket bättre. Inne i affären fick jag höra av personalen -Åh vad roligt att det är barn med på "nattrean". Hur som helst dessa böcker blev det:

 

Tyvärr blev bilden vriden..... Orkar inte ändra det nu........

GODNATT. Kram Ugglan och ugglebarnen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards