Alla inlägg den 23 februari 2008

Av ugglan - 23 februari 2008 13:28

Jag brukar besöka en blogg sida som Persilja har. Hon startade för ett tag sedan en pimp tävling, då man ska pimpa sina sopskåp. Hon har fått in massor av bidrag. Många har verkligen lagt ner hela sin själ. Jag har också pimpat mitt sopskåp. Så här såg det ut före:

och så här såg det ut när jag pimpat klart:

 

Jag är i varje fall nöjd. Det är inte så färglatt som många andra tävlingsbidrag, men det blev mer ordning och fräschare!! Utan Persiljas initsiativ så hade det sett ut som förrut. Jag hoppas att det blir en ny pimptävling som gäller något nytt ställe i hemmet..... Jag skulle behöva pimpa städskåpet, tvättstugan osv....

Gör ett besök hos persilja så får du se de andra tävlingsbidragen:

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/2008/02/13/508236-tavlingen-pagar-fortfarande/

Ha en riktigt bra dag. Kram Ugglan


Ovido - Quiz & Flashcards