Direktlänk till inlägg 10 augusti 2007

Håret blev helt okej!!!

Av ugglan - 10 augusti 2007 21:01

ÅH, vad skönt det är att klippa sig..... Håret blev

mycket kortare. Jag sa till frisören att hon fick

klippa mig som hon ville (det växer ju ut igen). Hon klippte mig ungefär så som Viktoria Beeckham ser ut..... Mitt hår är inte så tjockt men jag har tydligen många hårstrån.... Tänk om man kunde se ut som henne i kroppen också... Det känns ivarje fall helt okej, möjligtvis lite tantigt!!!!


Jag har oxå varit in till stan för att titta och eventuellt köpa kjolen som jag blev förälskad i... Jag provade den och den satt som gjutet!! Påväg fram till kassan hittade jag en nästan identiskt likadan fast i en beige färg (den andra var mörk brun). Det var nedsatt till 279:-. Då vaknade helt plötsligt snåljåpen i mig och köpte den billigare!!! Jag ångrar mig... För den mörkbruna skulle ju passa så fint ihop med svarta leggings och svart topp i höst, den andra är lite sommrig.... Fortsättning följer ang.kjolen


Imorgon ska vi på sommarfest!! Det är nämligen så att några av våra kompisar har bjudit massor av folk på en stor fest hemma i trädgården. Saken är den att vi tror att de ska gifta sig!!!! Återkommer även i denna frågan!!


HA DET SÅ GOTT. KRAM UGGLAN!!!

 
 
gulligagumman

gulligagumman

10 augusti 2007 22:01

Är säker på att du blev jättesnygg i håret!
Ha en trevlig kväll!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 augusti 2007 23:21

Tror säkert att du var fin i håret, det är skönt att få göra sig fin ibland.Men tråkigt med kjolen då....kan du inte få lämna tillbaks den, och kanske ta den som du ville ha från början. Annars kommer du att ångra dig o tänka på denna kjol hela tiden.

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

11 augusti 2007 09:07

Vad spännande med eventuellt bröllop. Bäst att du gör dig riktigt fin! Jag tyckte att beige kjol lät snyggt. Ihop med svarta leggings och svart top också! Fast nu kan du ju gå och byta för nu har du ju avbetalt i etapper...nu är det inte så mycket kvar och så känns det billigare. Fniss.

 
flikkha

flikkha

12 augusti 2007 14:40

Härligt och klippa sig är ordet ja!
Längtar själv till det är min tur!
Tror säkert att du blev super ;)
Ha en fortsatt bra dag!

http://flikkha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ullis

12 augusti 2007 20:59

God afton!! Glömde ju att du klippt dig, annars hade jag ju kommit in och kollat resultaten...kommer tillbaka ngn annan dag!! Det blev säkert snyggt och visst är det det skönt med lite kortare?!

Ta båda kjolarna, det är du värd!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards