Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

gips=pekfingervalsen

Av ugglan - 14 augusti 2007 21:37

Idag har jag verkligen lyckats, jag har fått en spricka i fingret och handen!

Jag började jobba i måndags och nu är jag sjukskriven i 5 veckor! Typiskt nu när vi är mitt i en flytt på jobbet. Fast hade vi inte flyttat så hade det inte hänt! Det var nämligen så att jag skulle flytta lite på ett datorbord och det brakade ihop och jag hade naturligtvis handen under!

Jag hoppas att jag kan jobba ändå, ska prata med chefen imorgon.

det är svårt att skriva med vänster hand kan jag lova och det tar tiiiid! det blir inga romaner här inte.

Ha det så gott, kram Ugglan


 
 
Ingen bild

Ullis

14 augusti 2007 22:06

VA?! Vad säger du!!! Ser att klockan är mkt, hör av mig imorrt. Du kanske behöver lite hjälp och sällskap?!

Kram!!!

 
gulligagumman

gulligagumman

14 augusti 2007 22:36

Nämen så typiskt! Hoppas det läker bra och att du jobbar försiktigt hädanefter.
Kram.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

14 augusti 2007 23:12

Men oj vilken otur du har. Det var ju inte kul precis. Hoppas det inte värker för mycket utan att du kan härda ut!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

15 augusti 2007 15:47

Skojar du? Vilken otur! Och höger hand till på köpet. Vi flyttar in i en nyrenoverad skola (kanonkul) så jag kan förstå hur du känner. Jag skulle inte vilja bli sjukskriven nu. Stackare. Antar att du skrattar åt eländet om jag känner dig.

Kram!!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ugglan

15 augusti 2007 17:38

Tack för kommentarerna! Att ha gipsad hand i 5 veckor är inget drömläge när skolan flyttar till nya lokaler.... Jag fick ett sjukintyg på 5 veckor men jag tänker försöka jobba ändå! Visst skrattar jag åt eländet!
Kram Ugglan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards