Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

Barnvakt och friidrott!!

Av ugglan - 25 augusti 2007 19:02

Idag har jag bara slappat.... Det har blivit några timmar framför dumburken....Jag brukar inte titta på så mycket sport, men friidrott det gillar jag.Det är så härligt att titta på Carolina, hon är enastående!!!!!


 Gubben har varit på ridning med barnen och kom hem med nyheten att ridningen ska börja redan kl. 9.00 fortsättningsvis....(nu har det varit 10.30 och det har passat oss utmärkt)

Det kommer inte att fungera för oss, barnen behöver få sova ut när det är helg.... När den äldsta red när hon var liten så hade vi en sådan dum tid och hon grät när vi väckte henne, hon ville sova, samtidigt ville hon rida!!! Nu ska vi försöka byta grupp men det är inte lätt....


Just nu passar vi min brors lilla dotter. Hon är 7månader och ska sova borta för första gången och vi fick äran att ta hand om henne!!! Hon skulle äta gröt runt sju och sen skulle vi lägga henne. Det gick inte riktigt som vi tänkt oss.... Hon somnade nästan i gröten så den fick vi hoppa över... Hon sover som en stock..... Undrar hur detta går i natt....Tur att det är friidrott på tv:n!!


Ha det så gott. Kram Ugglan


 
 
Ingen bild

Ullis

26 augusti 2007 17:15

...och det gick ju bra!! TACK igen för hjälpen!!!

KRAM!!

 
gulligagumman

gulligagumman

26 augusti 2007 17:41

Har en utmaning till dig hos mig.
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards