Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

GRATTIS

Av ugglan - 6 februari 2008 16:59

                                      Grattis kära syster på din födelsedag. Ja, några vet ju att jag inte har någon syster men jag har alltid önskat mig en! Så därför är jag så glad att min bror har en flickvän som jag gillar väldigt mycket!

GRATTIS ULLIS! Hoppas att din dag blir bra!



 För er som inte vet så har jag 4 små bröder (ja, fast de är vuxna nu). Så det är inte så konstigt att jag vet allt bäst, hi hi!!! Jag är både stenbock och äldst bland mina syskon. Det kan inte vara så lätt för de små stackarna.....


Ha det så gott. Kram Ugglan

 
 
kicki

kicki

6 februari 2008 19:14

Nej jag hade ingen aning om att tårtpinglan fanns, men du va sugen jag blev på att gå en kurs för henne...är det där du gått kurs...var det svårt?
Ha de´t

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

ugglan

6 februari 2008 22:02

Kicki:
Det var för henne jag gick kurs. Jag kan varmt rekommendera kurserna. ALLA klarar att göra fina tårtor... Råkade handla lite väl mycket hos henne idag....850:- Men mums vad gott och framförallt kul!
Ha det så gott. Kram Ugglan

 
Ingen bild

Ullis

7 februari 2008 18:42

...du är allt go du!! Stor kram!!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards