Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Charlie är dålig........

Av ugglan - 27 februari 2008 12:48

Efter jul flyttade vår hund hem till oss igen. Han har bott hos mina föräldrar de sista 7åren. Eftersom min mamma börjat jobba borta varannan vecka så bor han hos oss igen. Han blir 13 år 3 mars.

 

Igår när jag var ute och gick med honom så bajsade han löst ca 15 gånger på en liten kvällspromenad. När jag kom in upptäkte jag att han var blodig i rumpan och bakbenen. Vi duschade av honom. Han gnällde några gånger så vi fick släppa ut honom för att bajsa... Imorse hade han bajsat inne och sånt har aldrig hänt förut. Det kan ju vara magsjuka(de kan bajsa sönder sig då), men vi vet ju att han är gammal......... Vi ska avvakta under dagen för han ser inte speciellt medtagen ut. Han äter och dricker som vanligt.... Nu får vi hålla tummarna!!!!

Kram Ugglan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards