Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Saturday night fever

Av ugglan - 27 februari 2008 17:36

 Jag har betat av ännu en film i vår lista. Denna gången blev det Saturday night fever. Jag har faktiskt sett den för länge sedan, men mindes den inte så bra. Jag är inte speciellt fascinerad av filmen. Jag kan förstå att det ryckte i danstarmen på många när den hade premiär. Det är nog många som gillar den på samma sätt som jag gör med Dirty dancing.......

 Begriper mig inte riktigt på hur man kan kalla denna film för en musikal,  jag ser det hela mer som drama. Jag kan till och med tycka att Travolta är charmig då han visar upp sanna danskunskaper(fast i vanlig fall tycker jag att han är bra "smörig").


Ugglan

 
 
kicki

kicki

28 februari 2008 21:33

Ja visst är väl denfilmen bra, den har vi sett med ungarna en massa gånger, vi har ju dansande barn så de äslakr musikfilmer...
Söt vovve...har oxå varit till maxi idag och inhandlat en hel massa böcker, bla en bok som kenneth Gärdestad har skrivit om sin bror Ted,,(köpt på obs)..den skall jag läsa nu när jag går och lägger mig, gäsp...
kramen på dej

http://kickilettenstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards