Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Underbar Gubbe!!!

Av ugglan - 15 mars 2008 10:47

Igår somnade jag som vanligt framför tv:n. Det gör jag nästan varje fredag, zzzzzzz. Oftast orkar jag inte flytta mig till sängen förrän fram mot morgontimmarna.... Igår när Gubben buttade lite på mig(det brukar inte hjälpa) tog jag de sista krafterna och gick till sängen. När jag skulle krypa ner låg där ett jättefint paket med hjärtan på! ;-) Jag blev naturligtvis klarvaken!! Gubben hade varit ut och köpt min favoritparfym!! Visst är han underbar!!!!

 

Varje år släpper Escada en ny vår parym och den brukar ta slut ganska så fort. Till saken hör att de inte gör nya utan man får hoppas att nästa års vårdoft är lika underbar. OCH varje år LYCKAS dom!!! Parfymen är mer "fruktig" än "blommig" om ni förstår vad jag menar..... Den är ganska diskret och det enda negativa är att doften inte håller sig så länge. Prova den, jag lovar att den blir en favorit!!!

Kram Ugglan

 
 
UnderCover

UnderCover

15 mars 2008 18:51

Wow! Förstår att du blev klarvaken! :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 mars 2008 19:07

Mmmm köper den alltid när den kommer luktar gott men som du skriver så håller den inte länge!
ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards