Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Nästa allt är gjort!

Av ugglan - 17 mars 2008 20:31

Just nu sitter jag och tittar på Simon & Thomas. Jag har tyvärr inte gjort allt på listan.... Det beror inte på mig utan på att jag inte kan maila hemifrån(spärr på jobb mailen) samt att drapperierna är på jobbet. Det är nog som Gubben säger: -Hälften av sakerna på jobbet kommer nog hemifrån oss..... Skämt och sido när barnen växt ur vissa leksaker så är det ju bra att de kommer till användning, det är enbart med tanke på  miljön, hi hi.... Jag känner mig ivarje fall duktig när jag städat och fejat hela min lediga dag!! Och det ska bli sååååå skönt att krypa ner i en renbäddad säng, mm........
Gubben är på hockey, vi får hoppas att Färjestad vinner. De  ligger ju under i matcher mot Frölunda. HEJA FÄRJESTAD!!!
Ha det så gott. Kram Ugglan

 
 
trollpackan

trollpackan

17 mars 2008 20:47

Ja, du har varit duktig idag!
Hmm...kanske också skulle bädda rent ikväll...?
kramen

http://trollpackan

 
Carina

Carina

17 mars 2008 21:02

Nää men jäklar nu missade jag det på tv, gillar ju deras käbblande och stil på inredning, inte allt men en del iallafall!

http://skalet2001.blogg.se

 
Marie

Marie

17 mars 2008 21:52

Den "lediga-listan" ser precis ut som min brukar göra...det är tur att man är ledig då och då för annars hann man inte med... Trevlig blogg!

http://www.alltiallon,se

 
kicki

kicki

18 mars 2008 18:53

Ja det gick ju bra igår,,,spännande match, och ikväll gäller det igen...på med tröja och halsduk, sen är det bara att skrika på...
kramen på dej

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
UnderCover

UnderCover

18 mars 2008 20:25

Jisses vad du har legat i! Dax för en dag på jobbet så du får vila upp dej nu :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards