Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

JIPPI!!!

Av ugglan - 26 mars 2008 16:42

Många bloggare brukar jubla av glädje när de spränger nya gränser av antal besökare på bloggen. Jag gjorde det också igår!!! Det var 100 besökare här hos mig.... Hur kan det komma sig..... Det är ju nästan ingen som kommenterar, men kikar in gör NI, KUL!!! Lämna gärna ett avtryck också, ni gör naturligtvis som ni vill, men man blir såååå glad när man loggar in och ser kommentarerna!!! :-)


Nu ska jag packa inför morgondagens resa till Tallin. Jag är en sådan där som alltid tar med mig för mycket. Vi ska åka med ett par kompisar och utan barn. Det känns skönt att bara vara vuxna samtidigt som man får dåligt samvet över att de inte få följa med. Men jag vet att det är VIKTIGT med vuxentid. Man behöver få ägna sig åt varandra utan att bli avbrutna....

Det blir 4 dagar och 3 nätter som vi är borta, barnen och Charlie kommer att vara hos mormor och morfar. Snälla håll tummarna för att det inte blir oväder, jag är nämligen lite rädd för båtresan....


K R A M UGGLAN


 
 
lillis

lillis

26 mars 2008 17:27

Önskar er en trevlig resa till Tallin.
Var rädda om er
Kram Lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

26 mars 2008 17:35

Hej
Vad kul att du länkar, det gör jag också...
Ha en trevlig resa, hoppas du får mycket sol!

Kramen!

http://frump.bloggagratis.se

 
catrin

catrin

26 mars 2008 18:49

Ha en bra semester och ta hand om varandra.
Kram Catrin

http://ugglan

 
helga

helga

26 mars 2008 22:33

Hoppas ni får trevligt på resan!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
krusa

krusa

27 mars 2008 06:43

trevlig blogg det här=)

hoppas ni får en trevlig resa,med fint väder

http://krusebol.bloggagratis.se

 
Birdie

Birdie

27 mars 2008 08:36

Man behöver vuxentid. Vi drar också iväg snart, utan barn - en helgs kryssning med Birka Paradise är sällan fel HELLER.

Tallin skulle jag vilja åka till. Du får rapportera sen hur det var. Alla säger ju att det är UNDERBART.
Hoppas ni haft det riktigt skönt nu...

Kram.

http://www.birdie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards