Direktlänk till inlägg 5 april 2008

ABSOLUT PEARS.......mums......

Av ugglan - 5 april 2008 18:59

Sitter just nu framför datorn i köket medans gubben

lagar mat. Han "värmer" upp med en gooooo drink. Den innehåller 6cl ABSOLUT pear, krossad is, sprite + lite citron. Den smakar ljuvligt, ungefär som päronsplit. Testa den!!!!

Till saken hör ju att jag älskar allt med päron smak exempelvis piggelin, päron cider, päronsplit, Loka päron osv.


Är det någon som har en riktig goooo favvodrink som ni kan tipsa om?


KRAM U G G L A N

 
 
UnderCover

UnderCover

5 april 2008 19:13

Jag är så himla trist så jag håller mej till öl. Drinkar är inte min grej, i nödfall kan ett glas vitt vin slinka ner :o)
Men om den där *peker på ditt inlägg* smakar päronsplit så kanske jag skulle kunna få i mej en :o)

Ha en skön kväll!
Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

5 april 2008 22:16

Denna ska jag köpa när jag ska åka på kryssning den 23/4...

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

5 april 2008 22:40

Men du, precis den satt jag och kollegan och diskuterade i går, att den lät så god! Det drinktipset du skrev om lät ju kanongott! Jag gillar också päron a lot, så jag ska köpa mig en sån nästa gång jag är på systemet och jag ska även ge kollegan ditt drickrecept.
Muuuums!
Ha en fortsatt fin lördagskväll, nu är det god natt som gäller här - efter en dag i slitens tecken med sovrumsgolv! :)
http://camillaslillablogg. blogspot.com

http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

 
sus

sus

7 april 2008 09:52

Xante är en likör som smakar päron (kallas päronconac). Du kanske redan känner till den?*ler*
Men lite Xante i botten på glaset kan man fylla på med päronsoda eller annan läsk/juice.

Skål!

Och en favvo som är såååå god!
är Zubrowka(Polsk buffelvodka)men päronsoda.
*ler lyriskt*
Zubrowka får man ofta beställa på bolaget, men nästa gång du tar båten österut så brukar vodkan finnas på båten till ett hyfsat pris!

http://sefyrin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards