Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Dagens måsten...

Av ugglan - 7 april 2008 11:10

 * ringa om klipptid för hunden.

* anmäla mig till universitetet.

* ringa försäkringskassan, ang vab.

* ringa vårdcentralen ang vaccin.

* fixa inbjudningskort till dotterns kalas.

* vika och stryka tvätt.

* sätta på några tvättmaskiner.

* damsuga (gjorde det igår men hunden drar in så j...... mycket)

* laga mat (köttfärssås óch pasta, tror jag)

* avbeställa månadens bok från leka lära leva.


Visst är det härligt att vara "ledig" på måndagar!!!!


Ikväll ska jag på en föreläsning, det ska bli så kul.


KRAM UGGLAN

 
 
catrin

catrin

7 april 2008 13:17

Hejsan, tänk nu på att du ska vila också när du har ledig dag. Härligt det låter med eran husvagnsplats. Vi kanske ses på universitet även jag har sökt till hösten för vidarutbildning.

Ha det bra kram Catrin

http://ugglan

 
ugglan

ugglan

7 april 2008 15:20

Catrin: Vad kul då kan vi sitta i Gläntan och skvallra.....
KRAM UGGLAN

http://ugglan.bloggagratis.se

 
helga

helga

7 april 2008 18:37

Usch ja dessa listor...

Jag är lite bättre på att vara lat nu sedan jag började jobba 100% för drygt ett år sedan - måste ju vara ledig lite också!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
sus

sus

7 april 2008 19:51

Lite frågvis, vad hade Ugglan tänkt läsa på universitetet?
Gillar oxå när"att göra listan" har mer överstrykningar än understykningar!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
mooo

mooo

8 april 2008 08:13

Blev det hämtpizza eller fick de gå hungriga..;)

http://www.mokroken.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ugglan

8 april 2008 08:56

helga: Javisst ska man vara lite lat.Jag orkade ju inte göra allt på listan....

sus: lärarutbildningen, sv och matte. Behöver inte läsa så länge för jag har det mesta av utbildningen redan. Kruxet är att jag måste komma in... Ugglan pluggade inte så bra under gymnasietiden....hm....

mooo:
Gubben fixade maten. Tvätten ligger kvar och väntar..... Damsugaren likaså.... Konstigt att det inte fixar sig själv......

 
Ingen bild

bladet

8 april 2008 12:02

Hej Ugglan!
Skönt att fler har listor på sina lediga dagar!!! Men man kan ju undra vad du tänkt göra när du ska DAMSUGA, förstår att den punkten inte är struken, hm......
Själv brukar jag dammsuga för att få bort det hunden drar in!!
Jag har en skön dag hemma idag, ska jobba imorgon. Ha en bra dag!! Kram

 
UnderCover

UnderCover

8 april 2008 13:08

Fytjyven vad du låg i på din lediga dag... Snudd på att min måndag var lugnare juh :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

8 april 2008 13:33

Vad mycket du hann med på listan i går. :) Jag älskar listor, speciellt då man känner sig så himla duktig när man hunnit med en massa saker.
Hoppas du har en fin tisdag!
Kram!

http://camillaslillablogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards