Direktlänk till inlägg 12 april 2008

Gör ingenting ...

Av ugglan - 12 april 2008 12:47

Jag sitter i soffan och tittar på film med mina döttrar. Vi ser på en ungdomsfilm som heter "Mitt liv som popstjärna". Jag läser texten för den yngsta tjejen för hon hinner inte riktigt med. Filmen är faktiskt ganska okej att se på. Den utspelar sig i Rom och jag skulle så gärna vilja besöka denna underbara stad.

Ikväll är vi bortbjudan till några vänner. Det ska bli så trevligt!

Imogon ska tjejen ha kalas! JAg bara längtar tills det är över, jag är nämligen ingen "kalasmamma". Men härligt är det när man ser hur det glimmar i barnens ögon.

Ha en bra dag! KRAM Ugglan

 
 
UnderCover

UnderCover

12 april 2008 20:58

Du sitter ju och läser en hel film juh, du umgås ju med dina barn juh...vadå gör ingenting??! :o)

Minns den där känslan av "gör så att kalaset snart är historia!" så jag var/är nog ingen kalasmamma jag heller, inte i den meningen iallafall :o)
Hoppas iaf att det går bra i morgon, för det gör det ju. Japp!

Ha en bra kväll!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

12 april 2008 21:07

Här har vi landat i soffan med ett glas rött efter maten.
Ska kolla film vi också efter körslaget,
nu längtar vi mest till Fjällbacka
och husvagnen :-)

http://skalet2001.blogg.se

 
Camilla

Camilla

12 april 2008 22:20

Hoppas kalaset blir bra i morgon ändå. :)
Här har vi kikat på film så ögonen är fyrkantiga. De andra kan titta på film efter film, medan jag blir lite rastlös av att "bara sitta och glo", så jag har läst och bloggat lite emellanåt. :) Och jobbat så klart.
K R A M!

http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

 
helga

helga

13 april 2008 10:10

Ni verkar ha en fulltecknad helg!!! Hoppas det går bra med kalaset också!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
sus

sus

13 april 2008 12:15

Mysstunder kan man inte få för mycket av.
Och jag vill oxå åka till Rom.
Kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards