Direktlänk till inlägg 23 april 2008

I kväll är det

Av ugglan - 23 april 2008 18:25

barnmorskorna på SVT 1, klockan 21.00

 

Ville bara påminna om mitt favvo program.....


Kram Ugglan

 
 
lillis

lillis

23 april 2008 20:04

Jag håller med dig,ett jättebra pogram.Önskar dig en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
kicki

kicki

23 april 2008 21:09

Tack för att du påminner,,,jag kom hem från loppis och var så frusen, har magknip och fryser av bara sjutton...men för tusan jag har ju inte ens blivit frisk från förkylningen ännu...nu orkar jag inte mer...ingen hemma som tycker synd om mej, gubben på jobb i tyskland och sonen jobbar och kommer sent...nu är jag klen...tur att barnmorskorna finns då...så att jag kan gråta obehindrat och tycka synd om mej själv...kramen på dej

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Carina

Carina

23 april 2008 22:18

Men jag tror att det sitter i huvudet en hel del på mig också, letar alltid efter en toa var jag än är utifall att.......!
Värst är att jag inte får en riktig sömn en endaste natt!
Ska ta kontakt med sjukhuset jag också, eller vårdcentralen är det väl i första hand!
Inget alls att skämmas över, vad jag läste igår så är vi knappast ensam om problemet!
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
helga

helga

24 april 2008 08:29

Tyvärr har jag missat det programmet varje gång. Det är svårt att följa TV-program när man jobbar skift. Jag skulle säkert gilla det - det känner jag på mig...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards