Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Tuff dag

Av ugglan - 25 april 2008 20:44

på jobbet... Tack och lov att det är fredag. Känner mig helt slut. Jag fattar inte vart all energi tagit vägen..... Jag hade tänkt hinna med så många saker på jobbet denna veckan, men hälften har jag inte hunnit titta på...... Det får nog bli en lista att bocka av nästa vecka.... Listor är såååå bra!!


Imorgon åker Gubben till kusten och själv så stannar jag hemma och grejar. Tyvärr är det hur mycket som helst som måste göras här hemma... Men ska försöka ta mig tid till att läsa lite i boken och kanske hinner jag med någon film på listan....


Ha det så gott alla vänner......

 
 
lillis

lillis

26 april 2008 07:26

Önskar dig en skön och mysig helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 april 2008 10:45

Tycker att du bara ska ta dagen som den kommer och vänta med alla måsten. Håll inte på så att du går in i väggen. Ta du o läs en god bok och tänk lite på dig själv!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
helga

helga

26 april 2008 13:11

Ha en skön helg men glöm inte att ha kul också. Följ inte bara måste-listan :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

26 april 2008 21:31

Lugn och fin, det kommer fler jobbdagar du ska ha nå't att göra då åxå :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards