Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Lördag och sol..

Av ugglan - 26 april 2008 13:38

Jag har bestämt mig för att inte ta för hårt på alla måsten(idag)... Har precis varit till affären och köpt mig TRE tidningar!! Så nu ska det bli en stor kopp kaffe och en stund i solen!!

 

Living köpte jag för att Camilla tipsat om rabatt kupong på Rusta, jag behöver nämligen lite nya sommarsaker..

Och MAMA var jag bara tvungen att inhandla eftersom det är ett reppotage hem ifrån Fyrbarnsmamman.

Amelia åkte bara med i farten....


Så nu kära vänner så tycker jag att ni ska göra precis som jag gå ut och njut av solen (om den är framme) och läs något trevligt!!

Ha det så gott. Kram Ugglan


Ps. Nu piper det i tvättmaskinen att den är klar. Okej, bara ett måste  innan jag går ut....

 
 
Ingen bild

Camilla

26 april 2008 20:52

I morgon bär det iväg till Rusta även för oss. Hade tänkt fixa det i dag, men det kom folk och hälsade på hela tiden... hm... trevligt i och för sig. Hoppas du hittar något kul. Lyxigt med 3 tidningar på en gång! =) Själv har jag suttit ute i solen mellan varven och läst pocketbok. Skönt! :)
Länken funkade inte till mig från ditt inlägg i dag. :(
K R A M!

 
UnderCover

UnderCover

26 april 2008 21:29

Klokt! Ibland måste man strunta i alla måsten och bara simma lungt.

http://undercover.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

26 april 2008 22:54

Så ska det vara... man måste kunna skippa alla måsten ibland! Annars gick det ju inte att leva.. fy vad tråkigt det skulle bli!

Hoppas du haft en skön dag... och att morgondagen bjuder dig på lika vackra och varma strålar!

Varm kram... alltid!

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

Anette

27 april 2008 08:33

Såg dina fantastiska tårtor blev mycket imponerad! Undrar vad för kurs EXAKT du gått på? Tänkte skicka dottern på den. HaDeGott

 
trollpackan

trollpackan

27 april 2008 09:51

Ja, det var så skönt i solen de här dagarna som har varit! Idag är det lite sämre...
kramen

http://trollpackan

 
helga

helga

28 april 2008 08:44

Helt rätt! Sådana dagar måste man få ha ibland annars blir allt för trist :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ugglan - 8 juli 2009 18:53

och sol.... havet och vinden och doft av kaprifol.... Äntligen semester och husvagnslivet är i fullgång. Vi njuter av ledighet och härligt väder. Jag önskar alla en trevlig sommar. Kram Ugglan    ...

Av ugglan - 5 april 2009 16:59

HEJA FÄRJESTAD!!!!! Vad mer kan man säga.....

Av ugglan - 3 april 2009 09:30

Idag har jag massor av måsten som jag ska göra. Vi ska nämligen ha kalas för den yngsta tjejen imorgon. Hon fyller 10år och släkt och vänner kommer för att gratta henne. Vi ska ha italienskt tema. Pasta och kyckling sallad med pesto, massor av ostar...

Av ugglan - 31 mars 2009 19:07

men det är fullt upp med mina studier. I torsdags hade jag matte tenta och det känns som om jag har klarat den!!  Denna terminen har varit SKIT tuff! Jag har räknat matte dygnets alla timmar, till och med i sömnen.....;) Nu är det bara att hålla tumm...

Av ugglan - 23 december 2008 15:10

Ovido - Quiz & Flashcards