Alla inlägg under mars 2008

Av ugglan - 26 mars 2008 16:42

Många bloggare brukar jubla av glädje när de spränger nya gränser av antal besökare på bloggen. Jag gjorde det också igår!!! Det var 100 besökare här hos mig.... Hur kan det komma sig..... Det är ju nästan ingen som kommenterar, men kikar in gör NI, KUL!!! Lämna gärna ett avtryck också, ni gör naturligtvis som ni vill, men man blir såååå glad när man loggar in och ser kommentarerna!!! :-)


Nu ska jag packa inför morgondagens resa till Tallin. Jag är en sådan där som alltid tar med mig för mycket. Vi ska åka med ett par kompisar och utan barn. Det känns skönt att bara vara vuxna samtidigt som man får dåligt samvet över att de inte få följa med. Men jag vet att det är VIKTIGT med vuxentid. Man behöver få ägna sig åt varandra utan att bli avbrutna....

Det blir 4 dagar och 3 nätter som vi är borta, barnen och Charlie kommer att vara hos mormor och morfar. Snälla håll tummarna för att det inte blir oväder, jag är nämligen lite rädd för båtresan....


K R A M UGGLAN


Av ugglan - 26 mars 2008 15:39

99 mms ugglan

Av ugglan - 26 mars 2008 15:21

99 mms ugglan

Av ugglan - 26 mars 2008 12:57

99 mms ugglan

Av ugglan - 26 mars 2008 12:34

99 mms ugglan

Av ugglan - 26 mars 2008 12:25

Idag har jag klippt mig igeeeeen! Det var bara fyra veckor sedan jag gjorde det men jag var inte riktigt nöjd. Jag har klippt upp det mer i nacken, så nu är det kort bak och längre fram ,typ Viktoria Beckham.... fast kortare.....

Det är så skönt när man klippt sig, man känner sig så NY!!!

Ska prova mms blogga under dagen.... vi får se hur det går!!! Tänkte bara berätta ifall det ser konstigt ut på bloggen....

Kram Ugglan

Av ugglan - 25 mars 2008 22:45

Själv föredrar jag att sova i sängen. Visst är det gulligt!!!

 

Godnatt alla bloggvänner!!

Av ugglan - 25 mars 2008 20:48

Idag har jag och min älsta dotter varit på stan och shoppat. Hon köpte sig ett par Cheap Monday jaens. Tydligen är det ett märke som är "inne" nu. Jag börjar känna mig gammal för jag har ingen koll på vad det ska vara nu.... Hon köpte sig också ett par gram skor(också märkes skor). Byxorna och skorna gick på 500:-, det tyckte jag var ett bra pris....Det var naturligtvis på REA. (Ordinarie pris skulle varit 1300:- )

Jag har aldrig varit någon "märkes" person och jag försöker få mina barn att inse att man kan få mer för pengarna när man köper "vanliga" kläder. Men det är svårt att stå på sig när hon gör sådan här fynd...... Vi hade ivarje fall en trevlig stund tillsammans på stan.

Hälsningar ugglan

Ovido - Quiz & Flashcards